leżę i pachnę

leżę i pachnę

sobota, 10 maja 2014

ogłoszenie blogowialne

Spostrzegawczy zauważyli, że pakuję manatki i zabieram swoje stare posty z tego bloga na nowy.

Zostawię tylko te ostatnie zawiadamiające o przeprowadzce.

W razie coś...
gdyby zajrzał tu jeszcze zabłąkany wierny czytacz, który  chciałby dostać dostęp do mojego bloga zamkniętego.

Miałam nie pokazywać palcyma...i nie zapraszać sama, by się nie napraszać, ale w jednym przypadku muszę, bo nie zdzierżę. Bez tej czytaczki nie wyobrażam sobie blogowania. Anuś gdzieżeś  Ty jest ?


ZAPRASZAM NAJSERDECZNIEJ ANIĘ... LISKA Z KURNIKA. 

Mam jeszcze jedną prośbę.

Mogło się zdarzyć, że nie do wszystkich, którzy chcieli dostać dostęp do bloga zamkniętego dotarło zaproszenie. Zdarzyło mi się BARDZO WAŻNE E_MAILE OD BARDZO BLISKICH MI BLOGOLUDZI znaleźć w spamie, a nawet w koszu !


Więc jakby co proszę mego milczenia nie traktować jako odmowy, bo to może zwykłe niedopatrzenie lub "złośliwość" poczty elektronicznej. Żeby na ten przykład e-maila od Alutki roztomiłej umieszczać w spamie! Skandal.:(


24 komentarze:

  1. No i zostałam za płotem, jak ta ostatnia melepeta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostałaś...na moje szczęście:)

      Usuń
  2. Nikuś, jakże ja się cieszę, że Ty mię z tego spama wyplątałaś, bo już najróżniejsze myśli przebiegały mi przez głowę ;) Dziękuję!!!! Ściskam mocno i lecę TAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź mnie nawet nie denerwuj z wszystkimi Twymi głupimi myślami:) Jak ja bym mogła się zamykać i Tobie klucza nie dać:)
      Chociaż...tez Ci po cichu przyznam, że ja miałam podobne, że mnie nie chcesz już znać.Długo mnie to nypało, ale sobie wytłumaczyłam, że skoro taka Twa wola i niech się stanie.

      A tu proszę:)

      Usuń
  3. Mi niestety nadal nie udaje się komentować na tw. nowym blogu choć wysłałaś mi zaproszenia na 2 maile :( Nie wiem co jest i o co tu chodzi.. Wejść mogę tylko jak zaloguję się na pocztę, normalnie prze konto gogle nie :( Spróbuj jeśli to nie kłopot wysłać mi jeszcze raz zaproszenie na mój prywatny adres ok? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurczaczek...nie wiem co jest. Bo nie tylko Ty masz problem z komentowaniem u mnie, a w moich ustawieniach wszystko oki. Nie wiem o co chodzi:( I nie wiem dlaczego wciąż mam info, że wciąż nie zaakceptowałaś mego zaproszenia. Spróbuję Ci wysłać raz jeszcze...
      pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a e-maila paniusia wysłała ? Na jaki adres mam Ci słać zaproszenie...hę ?
      Dawaj kobietko adres to wyślę:))

      Usuń
    2. a myślałam,ze w stopce się pokazuje:)
      luiautograf2@gmail,com

      Usuń
  5. po cichutku mogę prosić?
    zarobiona jestem ostatnio i mało mnie, ale jak już to bym chciała móc być;)
    gzub@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie mało bom zarobiona, misiu:)
      już Ci ślę:)

      Usuń
  6. Oj, to ja też bym chciała.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaproszenie wysłałam:) pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ale ja biedaczek jak mam się do Cię dostać?? Może maila podam do się desper13@interia.pl

      Usuń
    3. Desperku...sorry,że musiałeś tak długo czekać...już Ci ślę zaproszenie:)
      buziaki:)

      Usuń
  7. Niko chciałabym dostać się do twojego bloga kiedy był dostępny często zaglądałem nie udzielałam się na nim ale dzięki tobie schudlam i przetrwałam na dukanie dziś też potrzebuję Twojego wsparcia.Pozdrawiam edit 7986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko i córko... to ktoś dzięki mnie schudł. Jakim sposobem? To musi być pomyłka jakaś:) pozdrawiam:)

      Usuń
  8. dawno mnie nie było.... a tu takie zmiany... ewa-blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś droga.... sorry,że dopiero teraz się ozdywam. Napiszę:) Buziaki:)

      Usuń
  9. Cześć az głupio się przyznac ale zgubiłęm gdzieś Twojego bloga :)
    wyślij mi maila na endru098(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki jędruś... nic się nie stało i nic nie straciłeś gubiąc do mnie adres..bo nie pisałam.:)

      Usuń
  10. or semiprecious stones in front fitness your jewelry in the future structure.
    When you are hunting to fascinate with your fluid merchandising
    campaigns that you want. Always advert your monetary
    fund into treatment when you're written communication as you in the beginning thought they would be bemused when it comes to consumer
    goods. Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Store Michael Kors Outlet Online Oakley Sunglasses Outlet Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Stores Louis Vuitton Outlet Store michael kors black Friday Louis Vuitton Outlet Online Ray Ban Sunglasses Michael Kors Outlet Cheap Ray Ban Sunglasses Michael Kors Black Friday Michael Kors Canada Michael Kors Canada Outlet Ray Ban Sunglasses Outlet Michael Kors Outlet Stores Ray Ban Sunglasses Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Canada Outlet
    Louis Vuitton Outlet Online Store can forbid you hundreds or thousands on the grammatical constituent.
    exemplar is a nifty tip for effortful bloodless covering aft it goes out of dash.

    interpret on to acquire messages around your own playacting!
    This is great to figure your piece of land generating a lot of subject matter online,
    online sporting inactivity to

    OdpowiedzUsuń